Monday, 2 May 2011

Solat hajat dan bacaan Yaasin semalam bakal merungkai keaiban Pakatan Haram lagi...?


video

Semalam, dilaporkan telah diadakan Majlis Solat Hajat dan Bacaan Yaasin bagi menangkis tohmahan jahat skandal video seks terhadap Ketua Pakatan Haram, Anwar Ibrahim di mahligai jutaan ringgitnya di Bukit Segambut. Majlis itu telah dipimpin oleh Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat, dan diikuti dengan ceramah politik pemimpin Pakatan Haram tersebut.

Ramai juga yang hadir. Dikatakan “jutaan” penyokong-penyokong PKR, PAS dan DAP hadir ke majlis tersebut bagi menunjukkan sokongan moral mereka terhadap Anwar yang semakin tertekan dengan pelbagai pembongkaran ‘kisah gelap’nya di sebalik tabir. Baguslah, semoga Allah kabulkan permintaan saudara-saudara kita yang inginkan kebenaran tentang ‘pemimpin anugerah Tuhan”.

Pada saya, saya menyokong penuh usaha-usaha sebegini bagi memohon diperlihatkan kebenaran oleh Allah. Meskipun solat hajat tersebut pada tajuknya adalah ‘untuk menangkis tohmahan jahat’ yang merujuk kepada video seks yang dikaitkan dengan Anwar, secara asasnya, saya yakin bahawa Allah S.W.T lebih Maha Mengetahui mengenai “tohmahan mana yang jahat” atau “perkara yang seharusnya didedahkan demi hambaNya yang tertipu oleh niat hati yang jahat”.

Allah itu Maha Adil. Dia lebih tahu yang mana yang sepatutnya Dia lakukan. Sekiranya dipohon hambaNya, pasti Allah tahu yang mana yang perlu dikabulkan dan yang mana wajar didedahkan. Sebelum ini, PAS, PKR dan DAP pernah melakukan berpuluh-puluh solat hajat untuk menjatuhkan BN dan UMNO, termasuklah solat hajat dan doa khas oleh Mursyidul Am PAS untuk “memecahkan perut” Datuk Seri Najib Tun Razak.

Namun malangnya, satu pun tidak doa dan hajat yang dimaksudkan oleh pembangkang itu tidak dikabulkan oleh Allah. Malah, solat hajat yang diselitkan niat jahat itu melantun kepada pembangkang dan keaiban mereka dibuka satu persatu oleh Allah untuk disaksikan oleh rakyat. Hasilnya, pekung mereka yang jijik menjadi tontonan rakyat.

Bukan satu dua keaiban PAS, PKR dan DAP dilondeh oleh Allah untuk disaksikan rakyat. PAS sebelum ini dicemarkan oleh pendedahan mengenai beberapa pemimpinnya yang dikatakan terlibat dengan aktiviti seks tidak bermoral. Allah melorongkan jalan kepada beberapa blogger yang mahukan kebenaran untuk menemui ‘rahsia gelap” ADUN Selising dan ADUN Perupok. Skandal ini didedahkan Allah melalui blogger PapaGomo dan rakan-rakannya.

Anwar pula tidak habis-habis dilondehkan Allah, terutamanya setelah dia dianugerahkan isterinya dengan gelaran “pemimpin anugerah Tuhan”. Bukan setakat kes liwatnya terhadap Saiful kian terungkai pelbagai rahsia seperti DNA Lelaki Y, KY Jelly dan sebagainya, malah Anwar turut dimalukan dengan pendedahan skandal video seks yang dikaitkan dengannya oleh Datuk T.

Dalam masa yang sama, reaksi Anwar turut menjadi perhatian rakyat dan dia dilihat begitu beremosi, terutamanya ketika berhadapan dengan wartawan. Bila dia diajukan soalan, dia cepat melenting marah tanpa sebab. Sudahlah tidak menjawab soalan, dimarahnya pula wartawan tersebut. Bukan itu saja, dia yang biadap terhadap wartawan, wartawan pula yang dituduhnya biadap padanya! Mungkin Anwar sudah gila akibat tertekan tidak punya alasan untuk di”putar alam”kan.

Justeru solat hajat dan bacaan Yaasin semalam. Saya mengucapkan syukur ke hadrat Allah kerana secara tidak langsung sekiranya niat majlis berkenaan dikabulkan Allah, maka dengan izinNya, rakyat dan dunia akan melihat lebih banyak keaiban PAS, Anwar dan Pakatan Haram bakal didedahkan demi menyerlahkan kebenaran. Kita tunggu dan lihat saja hasilnya. InsyaAllah, segalanya akan terungkai kelak



GUNA LAH OTAK YANG WARAS UNTUK MENILAI..BUKAN NAFSU.

Pemimpin Dan Penyokong Dalam Pakatan Rakyat Bodoh Makan Taik Semuanya...

Kalau aku kata ko orang semua ni bodoh dan bangang ko marah.Kenyataanya memamng korang bodoh dan bangan..makan taik semuanya...

Kerja tak pakai otak. Dahlah buat kerja bodoh nak selesaikan pun cara bahlol. Bila orang cakap nak maki serampah. Kalau orang buat serba tak kena.

Haji Hadi tu Serban besar bakul, tapi otak besar kuman. Anwar Ibrahim, cita-cita menggunung tinggi, gerakkerja macam hampas terendah kualitinya.

Nak harapkan si bodoh Setiasusaha Agung PKR Saifuddin Nassution tu? Gila pangkat saja.Nih kalau tak percaya sangat gambar2 dalam video ni Anwar Ibrahim, buatlah satu kerahan seluruh Malaysia.

Carilah mana-mana individu yang kamu fikir serupa macam Anwar yang digunakan dalam video tu...kan ahli pakatan ada berjuta satu Malaysia n termasuk di Palestine dan Israel, ..carilah..

Tangkap jer dia tu dan tunjukkanlah pada dunia..ini dia orang yang berlakon sebagai Anwar dalam video tu...carilah...carilah bangang...

cakap berdegar2..tapi makan taik semuanya...

EKSKLUSIF: KOMEN NIK AZIZ MAKAN DIRI... NIK AZIZ KATA KALAU NAK TUDUH ANWAR PASTIKAN ANWAR BUAT DALAM BILIK BUKAN DITEPI JALAN,.

video
 NIK AZIZ: Tidak termakan dengan fitnah-fitnah yang dibuat pada (terhadap) dato sri, fitnah yang dibuat dato sri ni orang tak buat tengah jalan, zina, rogol, liwat ni tak ada orang buat tepi jalan, buat dalam bilik, kalau buat dalam bilik macam mana boleh tahu?....



TERKINI : ESKAY SAHUT CABARAN HUSAM MUSA UNTUK LAKUKAN UJIAN POLIGRAF !

' Saya menyambut dengan lapang dada dan hati yang terbuka berkenaan dengan cabaran untuk melakukan ujian poligraf sepertimana yang diminta oleh husam musa. Panggilkan kesemua pakar sepertimana yang disarankan oleh husam musa.'

'Mungkin dengan cara islam (bersumpah laknat) nampaknya mereka masih tidak berapa yakin, namun atas dasar kebenaran dan menyampaikan yang HAK saya bersedia untuk menyahut cabaran poligraf ini .'

TETAPI..

'Saya meletakkan syarat untuk melakukan ujian poligraf tersebut. Pertama ujian poligraf tersebut hendaklah disertai oleh anwar ibrahim .Saya mencabar anwar ibrahim untuk turut serta melakukan ujian poligraf tersebut. Kedua, ujian ini hendaklah dilakukan/disiarkan secara langsung di media utama seperti TV3,RTM,ASTRO dan kesemua media antarabangsa. Biar rakyat seluruhnya menilai keputusan tersebut !'.