Tuesday 26 June 2012

PANAS!!!! KE"SEDAR"AN RAKYAT MENEWASKAN "R"ETORIK PAS.

 HAMPIR 1000 TEAM "R"
Perhimpunan dicemari  dengan balingan asap merah (bom asap) daripada salah satu kumpulan yang hadir, bagaimanapun tindakan pantas pihak polis yang bertugas berjaya mengawal keadaan dan keadaan kembali tenang.

Dalam pada itu team SKUAD JAKET MERAH yang berada di lokasi perhimpunan tersebut melaporkan lebih 4,000 orang menyertai perhimpunan itu dan 3,000  daripadanya adalah dari TEAM SEDAR kumpulan yang MENUJUKKAN KESEDARAN UNTUK TUKAR KERAJAAN PAS KELANTAN.

SEBAHAGIAN RAKYAT "SEDAR" DI PENJURU PARKING

Difahamkan, perhimpunan itu juga menunjukkan sikap dan mentaliti penyokong parti, kerana, walaupun perhimpunan tersebut dikatakan dianjurkan oleh NGO namun NGO-NGO tersebut lebih condong berpihak kepada parti-parti yang didokong oleh mereka.
HAMPIR 3000 RAKYAT YANG "SEDAR" BERHIMPUN

Kain rentang RAKYAT juga terpapar yang MENGGAMBARKAN LUAHAN HATI RAKYAT YANG ORIGINAL. Perbezaan ketara ditunjukkan oleh kedua-dua kumpulan itu sebenarnya akan diterjemahkan oleh rakyat pada PRU13 nanti. 

Ramai dikalangan anak muda BANGGA dan  mengaku mereka pendokong kepada KESEDARAN , ini disebabkan cara berhimpun mereka ADALAH HIMPUNAN RAKYAT SENGOTI.

No comments:

Post a Comment