Wednesday 6 April 2011

KOD001: UNTUK KALI KE-2 SELEPAS KENA SEMASA BERKEMPEN DI DUN KERDAU, ANWAR IBRAHIM SEKALI LAGI DIBALING TELOR BUSUK (TELOR BUGHOK)

Semasa SJM singgah di salah sebuah kedai makan dalam DUN Nangka untuk makan tengahari, SJM sempat mendengar perbualan sekumpulan 15 orang yang pakaian merah yang mempunyai simbol DAP. SJM fokus mendengar perbualan itu..."ANWAR KENAK TIKAM TELOR BUSOK" kata salah sorang dari mereka... "MASYARAKAT TAK SILALEK ANWAR SEBAB VIDEO SEX"- balas sorang lagi.

Kebetulan dalam kumpulan kami ada seorang wakil sarawak yang berasal dari Sibu, terus kami bertanyakan apa maksud "ANWAR KENAK TIKAM TELOR BUSOK", kawan kami kata maksudnya ANUAR KENA BALING TELOR BUSUK"...  kisah Anuar dibaling telur busuk di Dun Nangka sebenar adalah kali ke-2 selepas kali pertama Rakyat baling telur busuk semasa Anwar berceramah di Felda Jengka22 semasa pilihanraya kecil DUN Kerdau baru-baru ini.

SJK: kalaulah rakyat baling telor busuk, agak-agak rakyat terima atau tidak kepimpinan Anwar... Telor busuk itu lambang Kemarahan rakyat....





No comments:

Post a Comment